Is this a legitimate request from Expensify?

brownty1221
Approved! Accountant Posts: 6
We were unable to validate your company's ownership of this bank account. To complete your company's bank account validation, we'll need to get on a 3-way call with you and your bank
Answers
-
انا لم اقدم معلومات حسابي المصرفي ولم أدخل أصلا بطاقة الائتمان أرجو المعزرة وعدم تقديم معلومات حساب مصرفي هو سببه خوفي من التهكير مازال الموقع يرفض دخولي واذا رئيتم تواصلي مع الموقع فهي حيل ادخل بها فقط ولايمكن الافصاح عنها في التواصل الاجتماعي
شكرا
-
كيف ادخل و كيف اتواصل الموقع أكيد يعرف لذلك
-
Cortney Ofstad Expensify Success Coach - Admin, Expensify Team, Expensify Student Ambassador Posts: 173 Expensify Team
Hi @aborabieamohamed311 — thanks for reaching out and sorry for the trouble here! For this, I recommend reaching out to [email protected] so our team can help you with your account specifically.
If you have any other questions or need anything else, please let me know!